kalau ramai follow nanti kita pergi trip ke paris. tengok org kg sana.

Glossari

Panduan utk pembaca. Kebanyakan Entry dalam Bahse Pahang.


Koi itu Saya

Aok itu Awak



*Selamat Ditumbong*

Saturday, April 10, 2010

emosi, di hari ni




koi emosi hari ni. jadi entri ni tak boleh gune bahse Kaghok (Karak). koi kene gune bahse ganas ganas, bahse brader brader, bahse langsi, bahse rokes tegar. ok mula.

gua memang emosi habis hari ni. sebab semalam gua tido pukul 5 buat esaiman. ya, gua tak sedar dah nak bangun subuh. kecam la. memang gua salah tak solat pagi tadi.

gua emosi habis. gua dapat tido 2 jam je pagi tadi. tido dua jam paling tak puas sebab gua mimpi perempuan gila. emosi habis gua. rasa macam nak melompat ke langit sambil kangkang kaki. lagi cantik kalau ada orang snap gamba gua ketika buat gaya tu. boleh buat profile picture Facebook baru. konfem ramai budak INDIS (Indie Habis) add gua.

gua emosi habis. sebab gua terlambat pergi semayang jumaat. kena semayang saf dekat dengan kanak kanak. gua dah sunat dahla beb. dahla selipar gua lepas tu kena sepak entah kemana tah lepas tu. tak ada manners langsung.

habis emosi gua. bila tengah nak print assignment, ink printer gua yang original dan mahal tu, dah habis. taik betul.

lagi emosi gua. bila pergi print kat kedai, cina tu selamba badak terus print tak bagi gua check ngan edit dulu. tau tau 4 page berkaler dia print bodoh bodoh je. gua pun kena la bodoh bodoh bayar 4 ringgit. tu cukup untuk makan tengahari 4 keluarga tu. 4 keluarga ayam kampung la.

memang bertambah emosi, bila tengah tengah emosi, it's raining cat and dog. "macamana gua nak anta assignment?" kata gua penuh emosi dalam keadaan beremosi ditemani sayup sayup bunyi hujan menimpa zink.

yang paling emosi, perut gua dah 4 round buat konsert jelajah benua. jam pula dah nyaris pukul 4 petang. gua dah jadi tak bertanggungjawab pada perut six pack gua.

emosi yang paling seronok, bila pukul 8 malam kang, gua ada test dan gua tak stadi lagi. dan time tu dah pukul 4.15 petang.

emosi terbaik ialah selepas memecut moto kapcai gua di dalam hujan, gua berlari lari anak menaiki tangga 3 tingkat menuju ke arah bilik lecturer gua dan tiba tiba, tali beg galas gua putus. silap. bukan beg gua. beg DP. macamana ni DP? xpe nanti koi ganti la beg aok.

emosi gua bertambah baik, bila gua dapat mengadap makanan tengahari nyaris sesedap makanan di rumah di kedai makcik melayu di depan MFI tu.

tengah gua makan, tiba tiba gua dikejutkan dengan satu suara.

"bang, saya nak makan sekali ngan abang boleh tak? saya segan nak makan sorang sorang ni." kata seorang gadis yang cengginih rupanya. 4.5 bintang kalau rating DP. rating Cool tak pasti la. dia high taste. nak yang Korea je.

gua tergamam. gua cuba bertenang dengan slow slow mengunyah nasi di dalam mulut gua. gua kunyah 44 kali. ikut sunnah Nabi. habis kunyah gua telan. dan seraya gua berkata,

"oh, silalah. saya pun seronok jugak makan berteman."

saat tu gua macam tak percaya. pergh. awek cun tegur gua. tiba tiba terus makan dengan gua. esok lusa ntah apa jadi? ntah ntah minggu depan gua tengah dok bersanding dekat kampung dia dekat Hulu Selangor sana tu. ntah ntah bulan depan gua dah tersenyum dapat berita gua nak jadi bapak. ntah ntah 9 tahun kemudian gua dengan dia dah bahagia dan masih steady berdating walaupun dah kawin dekat mall bajet macam muda muda dulu. ntah ntah lu semua dah kena kencing dengan gua. padan muka lu semua. hahah.

sekarang emosi gua dah stabil. memang koi emosi tadi. tapi emosi emosi tadi koi kene gak maintain hero hero dalam blog koi ni. heh heh heh.

5 comments:

  1. hahahaha harem punya berangan

    ReplyDelete
  2. hahahaha. beli la printer sdri. wakakakaka

    ReplyDelete
  3. SALAM..
    ha ha..emosi erkk?
    dapat pompuan terus hilang emosi tension
    ...bahagiee jer yek?
    hu hu hu

    ReplyDelete
  4. hahah. angan angan kene pawer beb.

    printer dah ad. ink lak abes. hahah

    hahah. mestila. tp x dpt pon pmpuan. hahah

    ReplyDelete
  5. haha... buat kijer last minit mmg la...
    wa da biasa hadapi sumer tuh, so da lali...

    ReplyDelete

aok jangan gune bahase awek awek kat sini. koi maroh kang.